Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Θα ερθω μια μερα να βρω..

                        
Πνιγμενος μεσα στη θλιψη μου αποψε σε περιμενω Μαγισσα μου.. 
Θελω να ερχεσαι να περνας απο εδω να ξεπλενεις λιγο το πονο της ψυχης μου..
Θελω να μου ερχεσαι εχω τοση αναγκη να σε δω αποψε να σε γνωρισω καλυτερα θελω.. 
Κουρασμενη και πονεμενη ειναι η ψυχη μου απο τη μοναξια και τη περιπλανηση σε δρομους σιωπης.. Καθισμενος μονος μου στην ακρη του ονειρου ειμαι και σε περιμενω.. 
Να μυρισω το αγνωστο αρωμα σου και να δω θελω το χρωμα των ματιων σου..
Μαγισσα μου βασιλεψε μεσα στη ψυχη μου η μοναξια και η πικρα μου..
εμεινε ανεκληρωτος ο ποθος μου για σενα..
ασβεστος ειναι ο καημος μου να σε δω..
αποζητω τη διψα νου σαν πυρωμενη φλογα για να σε δω..
τα χερια μου ποθησανε να σε αγγιξουν
φλογα φωτιας θελω να χυσω μεσα στην αγκαλια σου..
σκιρτω και ποθω αγνα να σε φιλησω και με ενα χαδι αγνο και αυτο να ξορκισω
την αδικη απουσια σου..
θελω να φυγουν οι σκιες θυμου που σου εχω  μεσα μου και το πνευμα μου να ειναι καθαρο..
και οι σκεψεις μου καθαρες ξεχυνονται παλι αποψε που ειμαι μονος μου  για να σε δω.. 
εδωσα υποσχεση στο εαυτο μου να ερθω θελω να σε δω..

Ε!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου