Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Καρδουλα μου..

μικρη μου καρδουλα για σενα θα βρω της πιο ομορφες λεξεις να γραψω άγγελε της ζωης μου... 
ηρθες και γεμισε η ψυχη μου και η αυλη μου χαρα. 
ηρθες και εδιωξες τη μοναξια μου γεμισες τη ζωη μου με γελιο ποσο γελαω της ωρες που παιζω μαζι σου..

 και αν τη νυχτα εισαι μονη σου ειμαι διπλα σου και με τα γραφτα μου προσπαθω να ημερεψω τη σιωπη σου να μη μου φοβασαι..
 το χαραμα που σου ανοιγω τη πορτα ψαχνω στα ματια σου οπως σε εχω αγκαλια να δω τη χαρα σου.. ειμαι αυτος που καθε ξημερωμα τρεχω στην αυλη μας σαν ερωτευμενο παιδι να ερθω κοντα σου για να σε ποτισω με την αγαπη μου και τα ονειρα μου για σενα..
 μικρη μου καρδουλα σε αυτη την αυλη που παιζεις καθε μερα εδω θα ειναι τωρα η χαρα σου και η χαρα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου