Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

ελα για μια ομορφη αλητεια ζωης..

φιλη μου ελα κοντα μου για δυο μερες μονο στην ομορφη χιος μου που παω διακοπες...
σου εγγυαμαι ποιοτητα ζωης..
διαθετω ομορφες αγνες συνειδησης..
ιστοριες αγαπης ελαφρως μεταχειρισμενες....
τον κυριακατικο ηλιο της ομορφης χιος μου σου τον παρεχω δωρεαν..
ελα και θα δεις να εχω γνησια αντιγραφα ονειρων αγαπης..
μοναδικα τετραδια γραμενα με πονο και δακρυ το πως περασα εκει 8 μηνες...
σε καλει σε δειπνο σε βολτα σε αλητεια ο χρηστος αγρινιο βρεε...
με ενα ποτηρι κρασι στο χερι να μεθυσουμε τα ονειρα μας τα ξεχασμενα...
μεθυσμενοι μερα μεσημερι να ειμαστε απο ευτυχια και τη αισθηση της ζωης...
απο ωραιο βιβλιοπωλειο της απλωταριας θα σου δωρισω Καβαφη και Ριτσο..
και τον αγαπημενο μου παμπλο νερουντα...
ελα και θα σε κερασω πιτογυρο στα ορθια στη πλατεια βουνακιου...
και σε ενα υπεροχο ομορφο ουζερι στο στενο της απλωταριας θα πιουμε τα ουζα μας και θα ακουσουμε
το χρονια χελιδονια που πεταξατε που ειναι ευτυχια που μου ταξατε..
και το ,,Αγριολουλουδο''.. του Καζαντζιδη...
να χορεψω απο τη χαρα μου για σενα....
μεθυσμενοι απο το νεκταρ της μουσικης στιγμης να ειμαστε συνεχεια...
και το ηλιοβασιλεμα αγκαζε θα σεργιανισουμε κατω στα βραχια στο κοκκινο φαρο στο λιμανι...
εκει πανω στα βραχια θα ανεβω και θα σου απαγγειλω το ,, ποθω το στομα σου τη φωνη σου τα μαλλια σου
σιωπηλος πεινασμενος ενεδρευω στους δρομους...
το ψωμι δε με τρεφει η αυγη με ταραζει...,,
του παμπλο νερουντα θα δεις θα σου αρεσει βρεε...
εσυ φιλη μου θα εισαι το δοξαρι που θα μου δινεις το ρυθμο της ποιησης...
και στο τελος το φιλι σου θα γινει συνθημα επαναστασης..
αγκαλια θα σε παρω να σεργιανισω της ζωης τα ομορφα μονοπατια..
ξυπολητοι και αγκαζε θα περπαταμε στης παραλιες του καρφα και της αγιας φωτιας....
να αφησουμε τα χναρια μας εκει για να μας ακολουθησουν και αλλοι...
θα βουταμε στα ρηχα να μην πνιγω θα σε βρεχω θα σε σκουπιζω θα σου γελω ..
θα κανουμε σαν μικρα παιδια κυνηγητο...
η χαρα μεσα στα ματια μας θα ειναι επνευση της ομορφης ζωης...
και τη νυχτα νυχτερινες ανταυγειες το φεγγαριου θα καθρεπτιζουν τη χαρα μας στα νερα της προκυμαιας οταν θα ερχεται το καραβι...
ολα τα τετραδια μου που εχω γραψει εκει στην ομορφη χιος μου για σενα λαφυρα θα τα απλωσω στα ποδια σου..
στρωμα θα τα κανω για να κοιμηθεις...
μαξιλαρι σου θα ειναι τα λογια αγαπης μου που θα σου ψιθυριζω αγκαλια με ερωτικα αγγιγματα....
το λικνισμα της ψυχης μας να μην εχει τελος...
και στο κυριακατικο πρωινο μας ξυπνημα θα ακουσουμε πανω απο το καστρο που θα ειμαστε ξαπλωμενοι απο τον αγιο γεωργιο
το ,,ταις αγγελικαις αορατως δορυφορουμενος..
της κυριακης θειας λειτουργιας...
μη δισταζεις ελα σε προσκαλω για μια ομορφη αλητεια στη ζωη μας...
εστω και με αυτα τα λιγα χρηματα που εχω μας φτανουν και τα βαζω ολα για μας..
σου στελνω αμετρητα φιλια να συντροφευουν τον δρομο σου...
σε προσκαλω στην ομορφια της ζωης..
αυτο σου λεω μονο ελα....
χρηστος
καλη μου παρεα γεια..
υπεροχη σελιδα μου γεια..
ομορφη χιος μου αγαπωσε..

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου