Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

ψωμι νοστιμο βολισσος χιου

οποιος πηγε στο βολισσο και δε περασε δε πηγε απο το φουρνο το παραδοσιακο με την ωραια φημη του ειναι σαν να μην πηγε ποτε στο βολισσο χιου...
τον ακουσα πολλες φορες να μιλουν για αυτο το φουρνο και το νοστιμο ψωμι του εκει στη δουλεια μου..
και ενα πρωι ξεκινησα και πηγα βολισσο πρωτα και μετα στο μοναστηρι της αγιας μαρκελλλας...
πηγα τον γνωρισα μου αρεσε σε ολα του...
ειχε την θυμωνια τα προσαναματα τα ξυλα ολα εξω και μεσα στο φουρνο ειδα σε σειρα..
ειναι νοικοκυρης καθαρος ειπα και προχωρησα προς τα κατω ....
μπαινοντας μεσα με συνεπηρε η μυρωδια του ψημενου ψωμιου και μου αρεσε αυτο
μας μιλησε ο ιδιοκτητης ο φουρναρης ενας νεος ανθρωπος ο φουρνος ειναι σε τριτη γενια τωρα μας ειπε...
ειναι παραδοσιακος με ξυλα να βαζει φωτια και να ψηνει το ψωμι του..
τα ψωμια ομορφα καρβελια στη σειρα τα ειχε μεσα σε στο ντουλαπι πανω στο παγκο του ολα καθαρα και ομορφα...
λιγη φωτια ειχε ακομη στην ακρη να υπαρχει μας ειπε..
οι δυο παγκοι παλιοι με το περασμα το χρονου αντεχουν ακομη οπως τους ειδα...
ποσο καιρο ισως και χρονια εχω να δω παραδοσιακο φουρνο με τα ξυλα και μου αρεσε...
μας μιλησε ωραια ευγενικα και ποσο κουραστικο ειναι να ξυπνας χαραματα για να ζυμωσης να ψηθει να αναψεις φωτια και αλλα πολλα...
τον ακουγα σιωπηλος μας εδειχνε το χωρο μεσα και εξω και μας εξηγουσε την ιστορια του και με αφησε να βγαλω
φωτογραφιες με το κινητο μου....
το εδωσα συγχαρητηρια και το νοστιμο ψωμι του που βγαζει και του ειπα για τη φημη που εχει τοσο εδω στη χιο
οσο και στη αθηνα και στο αγρινιο...
γιατι με ρωτησαν πολυς κοσμος πηγες βολισσο εφαγες απο εκει ψωμι δοκιμασες....
και ελεγα οχι ...
χαμογελασε του εσφιξα το χερι και του ευχηθηκα να μεινει ετσι παντα και για παντα να νοστιμευει το κοσμο
με το νοστιμο ψωμι του και να δινει νοστιμια στη πικρα της ζωης που εχει εξω ο κοσμος οταν το τρωει το ψωμι του..
ζυμωτο ψωμι νοστιμο καρβελι τη αλλο να θες στη ζωη σου ...
απλα νοστιμα καλα πραγματα να τρως και να λες απο μεσα σου δοξα σοι ο θεος..
πηρα δυο καρβελια ενα να το φαω στο μοναστηρι της Αγιας Μαρκελλας και ενα για το σπιτι...
μεχρι να παω στο μοναστηρι λιγο λιγο τσιμπημα λιγη λιγη χαψια το εφαγα ολο σκετο στο δρομο μονος μου ηξερα θα το φαω και για αυτο και πηρα δυο καρβελια...
δε με αφηνε να μη το φαω η μυρωδια το ζυμωμα η νοστιμια ειχαν μια αρμονια γλυκια μεσα τους οπως το ετρωγα σκετο..
ηταν και θα ειναι παντα ενα ψωμι γευστικο νοστιμο που αξιζει οταν πας βολισσο να περασης να το αγορασης απο εκει...
ειναι ψωμι νοστιμο που γλυκαινει τη ψυχη καθε πικραμενου...
καλη μου παρεα καλησπερα...
υπεροχη σε σελιδα γεια...
ομορφη χιος μου αγαπωσε...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου