Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

σου ταζω προσευχη....

αγιε πνευματικε μου γεροντα ελα και παρε το πονο και τη θλιψη που εχω για την ομορφη χιο μου και τα δακρυα μου που ριχνω για αυτη...
στιψτα σε παρακαλω στο αγιο δισκοποτηρο σου στη θεια λειτουργια σου μαζι και τα δακρυα μου καντα κρασι....
Αχραντων Μυστηριων....
αγιε γεροντα μου αρπαξε τη φωτια που εχουν τα δακρυα μου και τα καντηλια με πονο και αγαπη εκει αναψε....
εκει μπροστα στο ιερο σου αναψε και κανε προσευχη να γυρισω πισω θελω στην ομορφη χιο μου....
θεε μου εσυ που με πηγες εκει στο νησι περυσι και πρωτη φορα αντικρισα τον ηλιο οπως χαραζει στο αιγαιο...
εκει που ειδα τη θαλασσα να υψωνεται απο τον ανεμο της..
σε ικετευω ελα και κανε κατι παλι να γυρισω πισω να τα δω και παλι τωρα τα μποφορ της...
οπως και της ανθισμενες κερασιες της μεσα στο κηπο της πλατειας της
τον αερα της απλωταριας της και την υγρασια στο καστρο της...
μη με αφηνεις δε μπορω μακρια της ελα σε παρακαλω στη πονεμενη μου ψυχη...
καθε μερα της γραφω και την αναζητω...
η σκεψη το μυαλο μου εκει...
 αδυτο το φεγγαρι καθε βραδυ διαβει το αισθημα μου...
η φωτογραφια της μπροστα στο γραφειο μου να τη βλεπω να της μιλω...
αγιε γεροντα μου μαζι με σενα αποψε στο αποδειπνο μου ταζω προσευχη να γυρισω πισω στην ομορφη χιος μου...
γιατι ποναω για αυτη....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου