Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

γενεθλια σημερα..

εχω τα γενεθλια μου σημερα... απο χθες δηλαδη πατησα γερα τα 57 χρονια μου... και συνεχιζω και αν περασα πολλα ασχημα στη ζωη μου νοσοκομειο ξενητια ανεργια φτωχεια προχωραω...
γενεθλια σημερα εχω και ειναι η πιο σκατενια μερα της ζωης μου..
η μαγισσα μου εξαφανιζολ
το χιωτικο γιασεμι μου εφυγε..
η ονειροσταλακτη τα εφιαξε με αλλον.. η μαρκελλα μου με εδιωξε απο την ομορφη χιο μου...
το μπουμπουκακι μου δε μου μιλαει..
ο σκορπιος μου με παιδευει...
η ηλιοκεντητη το σκεφτεται αν θα προχωρησει...
γενεθλια σημερα εχω μια μελαγχολια και ειμαι μονος....
γενεθλια σημερα να εχω πατησα αλλον ενα χρονο και δεν εχω δουλεια  και δε με αγαπησε ποτε  καμια....
καμια δε νιαστηκε για μενα.... το βραδυ οπως θα ειμαι μονος μου θα κανω αναδρομη της ζωης μου και να γραψω στο ημερολογιο μου.. γενεθλια σημερα η μαναμ μου με περιμενε στη πορτα να με φιλησει να με αγκαλιασει να κλαψει πανω μου πρωι πρωι...
θα τη πνιξω δε γλυτωνει ολο μου κλαιει...
κοιταζω στο καθρεπτη τη σκατοφατα μου και γελω... παω στο εικονισμα κανω το σταυρο μου τη προσευχη μου και λεω δοξα σοι ο θεος.. ειμαι καλα και ας περασα τοσα άσχημα στη ζωη μου...
εχω μαθει να τιμω τη ζωη μου τον εαυτο και ας μην εχω κανει τιποτα στη ζωη μου..
γενεθλια σημερα και αν μεγαλωσα και ασπρισαν τα μαλλια μου..
δεν απογοητευομαι γιατι περναει ακομη η μπογια μου...
η ρεβανι ειναι στη κουζινα ψηνεται θα σας κερασω μετα...
γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου