Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

στην ελευθερια της ζωης μας χρονια πολλα..

γνωρισα μια φιλη και τη ρωτησα πως σε λενε...
ελευθερια μου απαντησε...
μμ κανω ομορφο ονομα εχεις πες μου σε παρακαλω πως γραφεται το ελευθερια..
με κοιταξε καπως παραξενα και μου ειπε .. με ε.. με λ.. με ε.. με υ.. με θ ...
χαμογελασα και της απαντησα οχι φιλη μου δε γραφεται ετσι...
το ελευθερια  γραφεται με αγωνες...
εβαλε τα γελια και ειπε καλοοο..
στο διαταυτα...
στης μερες μας που αμφισβητουνται ακομη και τα αυτονοητα..
η ελευθερια μας ειναι το υψιστο αγαθο της ανθρωποτητας...
και εχει μεγαλη αξια...
και η κοινωνια ειναι δυσκολη να το καταλαβει αυτο...
εχω χρεος να θυμαμαι σημερα τη γιορτη αυτη οπως ονοματα και φιλους...
που περιμενουν πως και πως την ελευθερια τους που φανταζει πολυ πλατιά και αργει να τους ερθει...
η και που σε αλλους ηρθε και ειναι τωρα  εξω ελευθεροι..
αδελφια και φιλοι μου δε χαθηκε το ονειρο σας...
και η καρδια σας δε τουφεκιζεται ποτε..
οσο και αν ειστε φυλακισμενοι..
η ψυχη μου  και η σκεψη μου αλληλεγγυα ειναι μαζι σας...
χρονια πολλα στους απανταχου ελευθερους φυλακισμενους ...
καθυστερημενα χρονια μας πολλα στην ελευθερια της ζωης μας...
Ε!

2 σχόλια: