Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

οι βεντουζες της μανας μου..

ααααψψοουυ.. ααααψψοουυ...
ενα δυνατο κρυωμα με εριξε κατω..
πω πω τη επαθα τη το ηθελα μεσα στο χιονι ο χαζος και γω...
πηγα με το αμαξι στα χιονια και της εριξα μια τουφεκια μεσημεριατικα της χοντρης εξω στο χιονι...
εμ αντρας ειμαι τη να εκανα..
ειναι ρομαντικα ειπε παμε βολτα εξω στο χιονι και με δουλεψε και πηγα..
μου αρεσε και μενα η βολτα αυτη αλλα τη πληρωσα εγω που ξεβρακωθηκα. γιατι το επαιξα αντρας..
καλα να παθω τωρα ποναω ολοκληρος γιατι κρυωσα πολυ..
πονανε τα κοκκαλα μου φτερνιζομαι πυρετος τρεχει η μυτη μου..
ευτυχως οι κοφτες βεντουζες που μου εκοψε η μανα μου με εφεραν λιγο στα ισα μου...
παναθεματην λες και με φυλαγε στη πατλια...
με ξετομαριασε δυο φορες βρε αλλα ειμαι καπως καλυτερα..
βεντουζες και τη γρινια της ειχα μαζι και να μη μπορω να πω και τιποτα..
..σε τσακωσα τωρα κουνισου αν θες να μου λεει και να η γρινια της..
..το παιζεις νεος γυρνας με ανοιχτο πουκαμισο χειμωνας καιρο και αλλα πολλα...
..ηθελες χιονια με τη ξετσιπωτη ε ? εκει καλα να παθης..
....εκει να πονας γιατι δε με ακους ποτε σου..
....εμ δε καταλαβα εγω που πηγες δεν ειδα τα ρουχας βρεγμενα με εχεις για χαζη εμενα..
σαν δεν τρεπετε ηρθε εδω με το ζαπουνε παλιοκαιρο καιρο να σε παρει να πατε εξω να ξεστραβωθειτε..
με τετοιο καιρο ηθελε μελι ε ?
ηθελε κοκο η τσουραπου σου ε..?
..εκει καλα να παθεις ντυσου χρηστο μου κανει κρυο τιποτα εσυ...
εκει να πονας να βαλεις μυαλο αλητη ε αλητη..
με στολισε κανονικα..
τελειωνε γαμωτο με ξετομαριασες  και ας τη γρινια σου..
..ναι πες με και γρινιαρα τωρα σαν δεν τρεπεσαι λιγακι..
φιλες μου..
αρνουμε ακομη να παρω αντιβιωση η κατι αλλο χημικο δε τα εχω παρει ποτε αυτα μεχρι τωρα στη ζωη μου και ετσι εχω μαθει..
ας ειναι καλα τα γιατροσοφια της μανας μου βρεε..
οι βεντουζες της μανας μου οι σουπες της το στυψιμο πορτοκαλι που μου εστυβε και το βραστο τσιπουρο που εβραζα και επινα με εκαναν καλα..
φιλες μου και φιλοι εχω αρρωστησει ειμαι απεγνωσμενος εχω σαλταρει ειμαι σε μικρο πανικο που δεν μπορω να μπω να γραψω εδω στο instagram στο facebook
και στης αγαπημενες μου σελιδες..
πιστευω σε λιγες μερες να ειμαι καλα..
αμα γινω πληρως καλα θα περασω φιλες μου απο γειτονια σας..
να σας πω ενα γεια..
ααψψοουυ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου