Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

αυγο - φετες μαθημα 5μτο..

αυγο - φετες..
..μαθημα 5μτο  σημερα..
χθες εγραψα της πατατες φουρνου σημερα θα μαθω της  αυγοφετες..
..παρε το χαρτι ελα κοντα και γραψε  λεει το κοριτσι μου..
..καθε απογευμα μπροστα στο τζακι να γραφω της συνταγες της μανας μου..
..γραψε μου λεει αυτο και αυτο και ετσι και ετσι..
θα πεθανω μου λεει τη θα τρως πρεπει να μαθεις να μαγειρευεις...
..εκει που θα πας τη θα τρως δεν θα στο εχουν ετοιμο...
..πρεπει να μαθεις..
παραταμε βρε πινω καφε δε θελω να μου μιλας...
..αληθειααα να μου απαντα..
..αμ δε θα πεθανεις..
θα σε πνιξω μαναμ και ενα εκατομμυριο κοσμος θα διαβαζει στην εφημεριδα το εθνος..
.επνιξε τη μανα του για δεν αντεχε τη γρινια της...
..σιγα μη καθισω να μαθω και να μαγειρευω φαγητα...
...ας ειναι καλα οι ψησταριες...
αυριο μαθημα 6 θα μαθω τη μανεστρα ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου