Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

η δικη του κολοκοτρωνη..

αποψε στο ομορφο λαυριο κοινωνησα αυτο που λεγεται αληθινη θεατρικη παρασταση η δικη του κολοκοτρωνη...
..αποψε με μαγεψε το αφιερωμα στο γερο του μορια...
..η απολογια του τα πυρινα λογια του  μεσα μου σαν απο  αγιο δισκοποτηρο χυνοταν μεσα στη ψυχη μου..
..ψυχα  ψωμιου ηταν η ομορφη θεατρικη παρασταση του βουτηγμενη μεσα στον αχραντων  μυστηριων...
..δοξα στο παθος σας σε ολουε σας τους συντελεστες..
..δοξα στην ομορφη υπεροχη βραδυα σας..
..και ακομη και τωρα που τελειωσε..
..αυτη την ωρα της υψιστης ομορφης  βραδυας...
.. η ωραια ομορφη  παρασταση  ξεχυνεται  στο μυρωμενο αερα εδω της νυχτας στην ομορφη πολη του λαυριου...
..ενα μεγαλο ευχαριστω υψωνω σε ολους εσας που ειδα την θεατρικη παρασταση σας..
..μου δωσατε χαρα με την αληθεια που εγινε τοτε...
αποψε δωσατε ομορφια σε ολους τους λαυριωτες που ηταν εκει με το θεατρο σας του νου και της ψυχης σας..
..ταυτισμενο με την ιστορια της ελλαδος το ομορφο λαυριο ειναι και με φλογες θεατρικες να δημιουργει..
..αποψε η υπεροχη ομορφη βραδυα εγινε πυρσος ζωης για ολους μας..
..λαβαρο θελω να στησω εξω απο το επαλ του λαυριου και συμβολο να γινει η αποψινη  βραδυα...
..αρχη της ανοιξης με μαγεμενη νυχτα αποψε.
..η υπεροχη θεατρικη παρασταση  που εκλεισε το τραγουδι του κολοκοτρωνη μου γεμισε της σκεψεις μου...
..το δοξαρι του εγινε μεσα μου συνθημα επαναστασης...
..και καθως περπατω μονος μου μεσα στους δρομους στο ομορφο λαυριο τραγουδω μονος μου στο δυνατο το κλεφτικο τραγουδι του κολοκοτρωνη...
σας ευχαριστω πολυ..
συγχαρητηρια ...
χρηστος οικοδομος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου