Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

η μοναξια μου κανει χαρακιρι..

Σσσστττ...
μη μου μιλατε..
..αποψε κανει χαρακιρι η μοναξια μου...
..η μοναξια του σαββατοβραδου αποψε..
η καταδικαστικη ζωη μου να ειναι παντα μονος μου στο ομορφο λαυριο..
..να ειναι καθαρογραμμενη απο τη μοιρα μου...
..σαββατο βραδυ μονος μου και αν δεν εχω που να παω..
..αποψε εχω καλη παρεα...
..το τσιγαρο και η μπυρα δεν μου ειναι συνηθεια μου αλλα η καπου καπου η παρεα μου...
..η ποινη στη καταδικη μου που ειμαι μονος μου αποψε δεν ειναι βαρια αλλα εχει χαρα...
..ο καπνος θα θολωσει τη νυχτα που ερχεται..
..και θα καθαρισει τη μερα που θα ερθει...
..νυχτα βυθισμενος στη σιωπη..
..αποψε βαζω μπυρα στο ποτηρι το αναβω τελετουργικα...
..τα ματια μου τα ανοιγοκλεινω αισθησιακα..
..και τα χειλη μου μισοκλειστα να ειναι και να λεω στο σιγανο..
..Σσσσττ...
μη μου μιλατε..
..η μοναξια μου αποψε κανει χαρακιρι...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου