Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Χριστέ μου εχεις γραμμα..

Χριστέ μου...
τη θα γινει με τα ερωτικα μου...
απο σενα κρεμομαι...
..με ενα σου νευμα ..
μια αδιορατη κινηση σου τα παντα μπορουν να μεταβληθουν...
..μη με βραδυνεις αλλο ειναι επειγουσα η αναγκη σου...
Χριστέ μου..
..χρειαζομαι την αμεση επεμβαση σου...
..σωσε με απο το ερωτικο αδιεξοδο μου...
..λυτρωσε με απο τα νυχια της απελπισιας μου..
..της πικρας και της μοναξιας μου..
συντηρεις ενα ολοκληρο κοσμο και ενα αχανες συμπαν..
..και θα αφησεις αλυτο το ερωτικο προβλημα ενος παιδιου σου...

στο διαταυτα..
..Χριστέ μου..
..πεντε μηνες τωρα στο ομορφο λαυριο..
και δεν εχω ουτε μια φιλη...
ουτε  γυναικα..
ουτε μια  γκομενα...
ουτε μια μπαροβια..
και ουτε καν και μια βακέτα...
..η εστω μια ξεπετα..
..να βγω μαζι της να τη κερασω ενα πιτογυρο..
ενα καφε..
ενα ποτακι...
μονος μου και ερημος φερνω βολτες με τα ποδια  στο λιμανι  αφου δεν εχω που να παω...

..παραταυτα..
... Χριστέ  μου δε ξερω γιατι ομως...
ξερω μοναχα πως ειμαι ενας ασχημος αντρας..
..ενα μπατηρακι..
και ενας φτωχος ελεεινος με ηθος αλλα αθλιος ποιητης...
..ουτε και αμαξι καλο δεν εχω...
και ισως και για αυτο....

ενταυτα..
Χριστέ μου..
..ελεησον με απο της αμαρτωλες μου πραξεις που μονος μου ενωπιον σου ο αθλιος διεπραξα...
..και διαπρατω...
η συναισθηση της ανομιας μου και η αμαρτια μου βρισκεται παντα μεσα μου..
σταματησε με...

και εν διαταυτα..
Χριστέ μου..
τελος δε μου φερθηκε καλα η ζωη εδω που ζω στο ομορφο λαυριο....

με ολα ταυτα..
Χριστέ μου εχεις γραμμα...
ο δουλος σου χρηστος...
η κατα το διαδικτυο ερωτας αλητης..
και νυχτολουλουδο..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου