Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ε..ψιτ..?

ψιτ....?
σε σενα μιλαω φιλη μου....
..σε παρακαλω δωσε μου πισω τα ονειρα που εκανα για σενα...
..δωσε μου πισω της χαμενες μου χαρες...
..της ματιες μου της προδομενες της θελω πισω...
..σε ικετευω δωσε πισω ολα τα γραπτα μου που εγραψα για σενα...
..ειναι δικα μου αυτα...
..εσυ με ξεγελασες...
και εγω εκατσα σου εγραφα καθε νυχτα και στα εδωσα...
..τωρα το βλεπω δεν υπαρχει ελπιδα... αφου μονο να παιξεις ηθελες μαζι μου...
..με επαιξες και εχασα...
διαμελισες τα ιματια μου μαζι με τα ονειρα μου και εμεινα παλι μοναχος μου....
..εμεινα γυμνος χωρις αγαπη...
τωρα δεν εχω χαρα μονο δακρυα και πονο μεσα μου...
..δεν σου κρατω κακία να το ξες...
και αν κλαιω μονος μου..
..ειναι για αυτα που ποθησε η ζωη μου.. που τα θελησε η καρδια μου..
..που σου εγραφα με τη ψυχη μου....
.οχι δε σου πεισμωνω και ουτε θυμωνω.. με το καιρο η στεναχωρια μου ισως να ξεχαστει...
..δεν εχω ποτε μετανιωσει που σου εγραφα..
..εφυγες και μου στερησες ακομη και την ικεσια...
..μονος μου δεχθηκα το μαρτυριο μου...
..και τωρα ζω στη κολαση της μοναξιας του πονου της πικρας που μου εφιαξες εσυ...
..ε! ψιτ....?
σε σενα μιλαω βρεε...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου