Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

το φλουρι επεσε στην αγωνιστικη σελιδα μας..

..συναδελφοι και συναδελφισσες ..
..το φλουρι της βασιλοπιτας μας εδω με τη μαναμ που τη κοψαμε χθες επεσε στην αγωνιστικη σελιδα μας...
..ρωτησα τη μαναμ να το εξηγησει σαν παλιακια που ειναι..
και μου ειπε..
..σημαδι καλο ειναι αυτο και τυχερο για τη σελιδα σας χρηστο μου...
..μακαρι να πατε ολοι σας πισω στη δουλεια σας...
..αμην μανα μου να παμε ολοι μας..
.. με αυτη την ελπιδα ζουμε και εχουμε μεσα μας την αισιοδοξια οτι θα γυρισουμε συντομα πισω στης δομες μας..

..στο διαταυτα..
..οταν εκοβε η μαναμ ορθια  στο τραπεζι τη βασιλοπιτα αφου πρωτα τη σταυρωσε..
.. και καθε φορα που κατεβαζε το μαχαιρι δυνατα ονοματιζε..
..ελεγε του πρωτο του χριστου μας..
..αυτο της παναγιας μας..
..αυτο του σπιτιου μας...
..αυτο τον αγιων..
 αυτο για σενα χρηστο μου...
..αυτο δικο μου..
...και αυτο για τους φτωχους και τους αστεγους..
τοτε πεταχτηκα οταν τη ακουσα που ειπε για τους αστεγους..
..α ! ρε μανααα...
...βγαλε δυο κομματια ακομη ενα για τους ανεργους..
..και ενα για την αγωνιστικη σελιδα μας...

..παραταυτα..
..εμεις εδω εχουμε το εθιμο σε οποιον πεσει το φλουρι να παρει και ενα χρηματικο δωρο...
.. καθε χρονο βαζω συμβολικα 20 ευρω οποιος παρει το φλουρι να παρει και τα χρηματα...
..η μανα μου καημο το εχει παντα να πεσει σε μενα το φλουρι...
..γιατι λεει ειμαι ο πιο ατυχος και πικραμενος στη ζωη μου...

..στο ενταυτα ..
..καηκα εχθες το βραδυ απο τα ουζα που επινα στο τζακι μονος μου για να κανω τη χθεσινη αναρτηση με ψηλα τα ποτηρια...
..και σημερα το πρωι για να συνελθω δε τρωω ενα κομματι βασιλοπιτα λεω μπας και μου φυγει η καψα...
..αλλα τη να μου κανει εμενα ενα μικρο κομματι δυο μετρα αντρας και τσολιας καποτε...
..ας παρω να φαω αλλο ενα..
..και στο κομματι το δευτερο που πηρα ηταν απο κατω το φλουρι της αγωνιστικης σελιδα μας...
..χαμογελασα και ειπα..
...μακαρι χριστε μου να ειναι αυτο ενας καλο σημαδι για τη παραταση μας..
..και του χρονου ναμαστε ολοι συναδελφοι μου καλα...
..γεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου