Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

το εικονοστασι κειμηλιο..

..το εικονοστασι κειμηλιο της γιαγιας μας μανικου...
..μετα της θειας μου σοφιάς...
..και τωρα του αγαπημενου μου ξαδελφο ηλια...
...ποσα και ποσα δακρυα ταματα προσευχες κλαματα εχει δει και εχει ακουσει εκει οπως ειναι κρεμασμενο τοσα χρονια...
..ναι υπαρχει ακομη εκει κρεμασμενο...
..υπαρχει ομως μεσα μας και  η πιστη μας που ειναι πιο δυνατη και απο των αγγελων το φτερουγισμα...
..που ειναι η πιστη μας η πιο μεγαλη και απο τους αιωνες ακομη...

... το αγιο εικονοστασι κρεμαστηκε εκει στο σπιτι στο χωριο της ομορφος ποκιστας μας πριν πολλα χρονια..
..ξεκινησε απο τη γιαγια μανικου...
..περασε στη κορη της σοφιάς
..και  τωρα εφτασε στα εγγονια της...
..ειναι το εικονοστασι τους  που ποσες και τοσες  φορες στεγνωσε τα νοτισμενα ματια τους...
..και ποσες φορες γεμισε της καρδιες τους με την ελπιδα...
..και ποσες φορες ξεκουρασε της ψυχες τους....
..απο το πονο τη πικρα τα προβληματα τους..

..για το παληο εικονοστασι κειμηλιο της θειας μου σοφιάς γραφω που εμεινε ακομη ανεγγιχτο απο το χρονο...
..που και  σε ολα τα σπιτια μας και σημερα βρισκεται...
..που φωλιαζει η πιστη και η ελπιδα μεσα μας οπως το κοιταμε...
..αρκει να μπορει να τη βλεπεις να ξεχωριζει...
..η πιστη και το εικονοστασι  μας  μεσα στα σπιτια μας ειναι πιο μεγαλη και απο τους αιωνες ακομη....

..αγαπητοι μου συγχωριανοι...
...ποσο χαιρομαι οταν πηγενω μια φορα το χρονο στο χωριο μου...
..να το βλεπω ακομη εκει κρεμασμενο...
..και ποσο συναισθηματικα νιωθω μεσα μου οπως το κοιτω...
...και ποσο θα ηθελα οταν γινει το ωραιο  μουσειο στην ομορφη ποκιστα μας...
..το εικονοστασι κειμηλιο να παει πρωτο εκει...
..το αγιο εικονοστασι του χωριου μας να κανει πρωτα ποδαρικο στο ομορφο μουσειο μας...
..της ομορφης ποκιστας μας....

..ξαδελφε μου ηλια σε ευχαριστω πολυ που το εχεις εκει και το προσεχεις...
..και αναβεις διπλα του το καντηλακι του..
..οι αγιες παληες εικονες που εχει μεσα του ακομη να σε προστατευουν και να σε ευλογουν...

..υγ.
..αφιερωμενη η αναρτηση αυτη στον αγαπημενο μου ανηψιο που μου το ζητησε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου