Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

η ηλιοκεντητη μου εκανε λαικ..

...φιλες μου και φιλοι...
..η ηλιοκεντητη μου..
...μου εκανε λαικ...
......
...ηλιοκεντητη μου....
...φιλω το λαικ που μου αφησες...
...ειμαι σιγουρος οτι το καημενο το λαικ..
....υποφερει εξαιτιας της λατρειας μου...
...το φιλω συνεχως και το φερνω κοντα στο στηθος μου...
...πανω στην καρδια μου...
..τελικα θα καει και θα θυσιαστει μεσα στης φλογες της λατρειας...
..και της αγαπης που αναψε μεσα μου...
σε ευχαριστω πολυ.....
......
..ηλιοκεντητη μου...
...σε παρακαλω πες μου και ενα φαρμακο για να παψω να τρεμω σαν τρελος...
...οταν λαβαινω λαικ σου .....
...μου εχεις δωσει ενα δωρο που ποτε δεν ειχα ονειρευτει....
...πως θα το εβρισκα σε τουτη τη ζωη....
.........
..ηλιοκεντητη μου...
...καλο και ομορφο το λαικ σου...
...αλλα βγες και στο δρομο του ομορφου λαυριου...
...να σε ξαναδω....
..Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου