Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

οι συνταγες της μανας μου...

....αυγο - φετες...
..μαθημα 5μτο  σημερα....
..χθες εγραψα πως να μαθω να κανω της πατατες φουρνου....
.... σημερα θα μαθω της αυγοφετες..
........
...παρε το χαρτι ελα κοντα και γραψε  λεει το κοριτσι μου..
..καθε απογευμα μπροστα στο τζακι να γραφω της συνταγες της μανας μου...
........
..γραψε μου λεει αυτο και αυτο και ετσι και ετσι...
...θα πεθανω μου λεει τη θα τρως πρεπει να μαθεις να μαγειρευεις....
.......
..εκει που θα πας τη θα τρως δεν θα στο εχουν ετοιμο....
...τη ολο τυρι μορταδελα σουβλακια και προβατινα  θα τρως...
... θα στουμπωσεις και θα παθης τιποτα....
....πρεπει να τρως ζουμερα φαγητα...
..πρεπει να μαθεις.....
.........
...εχει απο ολα τα μαγαζια για φαγητο το ομορφο λαυριο της ειπα....
...μονο πατσατζιδικο και κωλομπαρο δεν εχει γαμωτο μου....
....αχ ! γυρνας ακομη με της τσουραπες ετσι....
.....χαμογελασα δεν εχει εκει τετοια μαγαζια  της απαντησα....
........
....ελα παρε χαρτι γραψε....
...πρεπει να μαθεις για το καλο σου....
...εστω λιγα να μαθεις να μαγειρευεις μονος σου να τρως...
... θα πεθανω πια  θα σου μαγειρευει να τρως σπιτικο φαγητο...
.......
παραταμε βρε πινω καφε δε θελω να μου μιλας...
..αληθειααα να μου απαντα με ειρωνια...
.......
..αμ δε θα πεθανεις...
..θα σε πνιξω μαναμ και ενα εκατομμυριο κοσμος αυριο θα διαβαζει στην εφημεριδα του ριζοσπαστη...
...επνιξε τη μανα του γιατι  δεν αντεχε τη γρινια της.....
.......
..σιγα μη καθισω στα 50 μου να μαθω και να μαγειρευω φαγητα...
...ας ειναι καλα οι ψησταριες του ομορφου λαυριου....
..........
..αυριο μαθημα 6το  θα μου μαθει τη μανεστρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου