Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

καλο πεταγμα χαρταετου...

...φιλες μου και φιλοι....
...οποιος δεν επαιξε ποτε με χαρταετο..
...δεν κοιταξε οσο χρειαζοταν ψηλα..
.. και οποιος δεν ενοιωσε την αντισταση του μεγαλου σπαγκου δεν καταλαβε την δυναμη του αερα...
..............
...αγαπημενο παιχνιδι και εθιμο τη καθαρα δευτερα....
...θυμαμαι οταν ημουνα παιδι περιμενα με λαχταρα και χαρα οχι τα κουλουμα
αλλα το πεταγμα του χαρταετου....
................
...αμολα καλουμπα και το παιδικο μου βλεμμα χανοταν στο πελαγος του ουρανου...
...ζηλευα παντα το πεταγμα του.....
...............
..εκει ψηλα και τον χορο του με τον ανεμο μεσα απο της αχτιδες του ηλιου....
...και μεσα στα συννεφα που πετουσε ο χαρταετος μου...
...και ο καλυτερος χορευτης θα τον ζηλευε....
.............
..και τη δε βλεπει ο χαρταετος απο εκει επανω....
....απελευθερωμενος απο το νομο της βαρυτητας που ειναι....
.................
....πεστε το πανηγυρι...
.. πεστετο  συνηθεια του χθες και του αυριο..
..το πεταγμα του χαρταετου θα υπαρχει παντα...
.............
....γιατι το πεταγμα του εχει τη δυναμη να ξεσηκωνει μικρους και μεγαλους...
....και να τους παρασερνει σε ενα πολυχρωμο πανηγυρι χαρας....
..........
..και τελος...
..ξερω και βλεπω απο εδω οτι σημερα ο καιρος ισως δεν σας αφηνει για το πεταγμα του..
..δεν πειραζει μπορειτε να πεταξτε ομως τα ονειρα σας ψηλα....
.......
..και αφηστε με εμενα απο εδω στο ομορφο λαυριο μονος μου οπως ειμαι να σας γραφω...
...καλο πεταγμα του χαρταετου σας..
καλημερα....
...χρηστος οικοδομος....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου