Κυριακή 12 Απριλίου 2020

μανα μη κλαις..

βουβη η οψι της κυριακατικης μερας...
..χλωμα συννεφα αγκαλιαζουν εδω που ειμαι στο ομορφο λαυριο τον ουρανο...
...........
 ..καπου καπου φαινονται ανταυγειες ηλιου...
.. θεια μεγαλη εβδομαδα...
...........
...μεσα απο  το μκρο δωματιο μου βλεπω εξω..
.. ανθισμενα ολα τα φυλλα στα δενδρα μια παλια  γοητεια στα πινελα...
.... παντοκρατωρα ζωγραφου...
........
..και εσυ αγνωστη φιλη να καθεσαι καπου στα κρυφα και διαβαζεις εμενα...
 ....την αναδρομη και την διαδρομη ενος αγνωστου και γνωστο σου φιλο...
.......
 ...προσπαθησα ολο αυτο το καιρο που ειμαστε ολοι μας σε καραντινα να ποτισω τη γλαστρα της αγαπης...

.. θελησα να συντροφεψω τις σκεψεις μου με της κακες μου αναρτησεις...
...μαζι με  της καλοσυνατες ομορφες δικες σας αναρτησεις και ολης της παρεας μου....
....απο εδω μεσα..
........
...σε μια υπεροχη για μενα κατανυχτικη λειτουργεια αγαπης...
..στο ματαιο τουτο κοσμο....
..........
 ξεκινω πρωι πρωι το γραψιμο μου με ενα καφε διπλα μου και αδιαφοροντας το τι θα βρω μπροστα μου....
..........
και με πιστη στον θεο  και ελπιδα οτι ειναι θεου χαρι...
...μενοντας σπιτι να πετυχεις και να προστατευσεις αυτους που αγαπας...
........
 ..σκεφτομαι χωρις καλες γνωσεις αλλα με αγαπη και σιωπηλη εκφραση...
.... περιμενω οπως ολοι μας την πολυποθητη ελευθερια μας απο την καραντινα της πανδημιας...
........
...με μεγαλη πιστη στο θεο λεγω και τις σκεψεις της δικες σας και με αγαπη για ολα αυτα που ενοιωσα....
... θυμο πικρα οργη πονο μοναξια και αδικια τα σβηνω ολα στο ηλιοβασιλεμα της μερας..
........
.... και χαρουμενος πολλους αγαπησα κανεναν δεν εμισησα απειρους συγχωρεσα...
........
....σας ζητω με συγκινησι  να κανουμε υπομονη και κουραγιο μενοντας σπιτια μας για το καλο ολων μας...
.........
... ροδοσταλιδες οι μνημες μου τωρα που τοση πολυ ομορφια αγαπης και καλοσυνης..
.......
...απο παντου ξεχυθηκε στην πληγωμενη μου        καρδια χαρη σε σας φιλες μου και φιλοι..
........
 ....μερες που ειναι και που ολοι περιμενουμε την ανασταση του θεανθρωπου ..
..........
ξερω σας κουρασα αλλα τα χειλη μου φιλησαν την πενα και αυτη αρχισε να τρεχει για να σας πει λιγες νωπες σκεψεις..
..απο τη πικραμενη μου καρδια...
..που θα ειμαι μονος μου το πασχα στο ομορφο λαυριο...
........
... σας ευχομαι καλη ανασταση..!!

..................
....και εσυ γλυκια μου μανα μη κλαις αλλο σκουπισε τα δακρυα σου..
......
...και τη κυριακη μερα αγαπης και πασχα που ειναι...
...στρωσε το καλο σου τραπεζομαντηλο...
......
..και βαλε ενα γεματο ποτηρι κρασι διπλα σου για μενα...
...ειναι σαν να ειμαι εκει διπλα σου..
.......
..γλυκια μου μανα...
... η πανδημια θα περασει γρηγορα  και θα ειμαι κοντα σου πολυ συντομα...
.....και θα γιορτασουμε μαζι ξανα το πασχα που με τα αδικα μετρα τους μας στο στερησαν....
.........
...γλυκια μου μανα...
..φετος δε μπορω λογω της καραντινας να σου ερθω...
...πιστεψε με προσπαθησα ειναι δυσκολο...
...κανε υπομονη κανε κουραγιο και μη μου στεναχωριεσαι...
...ειμαι καλα...
......
....γλυκια μου μανα...
..σε λατρευω...
...και σε σκεφτομαι καθε μερα...
..φιλω το γραμμα αυτο και ειναι σαν να φιλω τα χερια σου...
..και σου φωναζω μεσα απο εδω που ειμαι κλεισμενος στο ομορφο λαυριο...
.........
..καλη ανασταση...
...συγνωμη μαναααα..
...και μανα μη μου κλαις.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου