Κυριακή 19 Απριλίου 2020

να μεθας χρηστο μου..

...να ξεδιπλωνεσαι χρηστο μου...
..να τα κανεις και λιγο καπου καπου πουτ@ν@ εδω στο ομορφο λαυριο που εισαι μονος σου..
.........
...να πινεις να μεθας να ξεφευγεις λιγο το ζητα η ζωη μου...
........
...ψιτ..?
...εδω στην ομορφο λαυριο που ειμαι δεν με πιανουν οι καταρες...
... δεν με πιανουν και οι ευχες....
...εδω το τωρα ζητιανευει λιγη πικρα απο το χθες....
.......
...και οι αγγελοι δεν κλαινε και ουτε γλυφουν πληγες...
.......
...εδω στο ομορφο λαυριο η θλιψη δε κερδιζει ποτε...
..γιατι εδω υπαρχει η αγαπη το χαμογελο το δοσιμο και η χαρα..
..........
...εδω σημερα μεθανε μεσα και εξω στης αυλες τους ολοι...
..και ολοι με κοιτουν που ειμαι μονος μου εξω στη βεραντα...
..που πινω χορευω τραγουδαω παιζω με το κλαρινο μου τα σπαω και με αγαπουν....
.....
...να τσαλακωνεσαι χρηστο μου...
στο ζητα η ζωη...
..γιατι η ζωη ειναι ομορφες στιγμες...
.....
..γεια μας...
...γεια μας βρε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου