Κυριακή 26 Απριλίου 2020

πετα τη φλεβα αγρινιωτη..

...μη μου τηλεφωνεις δε το ξανασηκωνω....
..πως φτασαμε ως εδω σε σενα  το χρεωνω..
..μη μου τηληφωνεις δεν εχει σημασια γυριζω εγω σελιδα δεν εχει σημασια...
....................
..γιατι .....?
..τον ηλιο εκλεψα απο το στερεωμα και μες στο δωματιο μου τον εβαλα...
....ηλιοκεντητη μου....
...σε λεω ομορφια σε λεω ανατολη...
τραγουδι μου εισαι εσυ και σε ποθω πολυ...
............
και....
...στο ομορφο λαυριο σημερα  γινεται μια φασαρια..
 ...για τα ματια της ηλιοκεντητης μου...
...για τα ματια της γινεται σημερα μια φασαρια...
...φασαρια φασαρια γινεται για αυτη...
  φασαρια φασαρια ηρθε η αστυνομια...
.........
.....γιατι....
...αμαρτησε μαζι μου και ελα ελα...
...εχασα τη γη κατω απο τα ποδια μου σε ερωτευτηκα....
.....αμαρτησε μαζι μου και ελα ελα...
..κατι  αμαρτιες ειναι να μην της κανεις....
..ελα να με τρελλανεις....
..........
....τα μονα γυφτοτραγουδα που παιζω...
...ωωωωω....παααα..
..........
...αν και ωπα λεμε μονο μεσα στο καραβι ...
..και  στο παρκινγκ....
......
...σημερα λεμε...
...πετα τη φλεβα αγρινιωτη...
.....
...κυριακη μονος μου εδω χαρουμενος και χαζοφιαγμενος....
...να πινω και να παιζω οπως παντα το αγαπημενο μου κλαρινο...
...και μονος μου να τραγουδω τα αγαπημενα μου γυφτοτραγουδα...
....γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου