Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Χριστε μου...


...Χριστε μου..
τη νυχτα θα ειμαι εδω εξω στη μικρη μου βεραντα να περιμενω την Ανασταση σου...
...να περιμενω και να κοιτω ταπεινα και εγω ο αμαρτωλος εξω την Ανασταση Σου...
........
...και ας μην εχω ενα κερακι να εχω αναμμενο απο το Δευτε Λαβετε Φως...
.
..θα εχω ομως τον αναπτηρα μου αναμμενο για σενα...
...θα ακουσω ομως απο εδω στο μικρο δωματιο μου..
 της  καμπανες του αγιου ανδρεα του ομορφου λαυριου να κτυπουν χαρμοσυνα....
...........
.θα δω τα φεγγαλικα στον ουρανο να ανοιγουν τοσο ομορφα..
..θα ακουσω και τους κροτους ολους...
.........
και μονος μου κανοντας μου το σταυρο  θα πω...
..Χριστος Ανεστη..!
..Αληθως Ανεστη..!
..........
...Χριστε μου....
.την εικονα σου την μικρη θα σου φιλησω...
..και γονατιστα θα σε παρακαλεσω να φερεις και σε μενα την Ανασταση μου...
.......
..και αν δεν εχω κανεναν εδω βραδυ και μερα  αγαπης που ειναι να φιλησω..
..και θεικα και αγνα να αγκαλιασω..
να του ευχηθω Χριστος Ανεστη...
.......
...εχω εσενα στην καρδια μου παντοτινα...
.........
...Χριστε μου...
..περιλυπος τα χερια μου απλωνω πανω στα δικα σου...
...και την καρδια μου πανω στην καρδια σου..
..γιατι ξερω με την δικη σου χαρη...
..και την Ανασταση σου...
..θα ερθεις  και σε μενα να μου κανεις το δακρυ μου χαρα...
.......
...και να πω..
...σε ευχαριστω...
..Χριστε μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου