Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

σημαδεψες ψυχη μα με πετυχες στα φτερα μου..

....ηλιοκεντητη μου....
...ω! φιλη μου καλη εσυ....
...σημαδεψες ψυχη μα με πετυχες στα φτερα μου....
...τα χρειαζομουν αυτα τα φτερα τα ηθελα για να ξεφυγω απο τη μοναξια μου...
.................
...τα ειχα να ξεγελω τη θλιψη μου να πετω να ξεφευγω ....
...τα ειχα για παρεα...
...τα ειχα να ξεχνω τη πικρα της ζωης μου...
...τα ειχα να σπερνω το τραγουδι της αγαπης πανω απο το ομορφο λαυριο σου που ζεις...
και εσυ μου τα αχρηστευσες.....
...δειλη....
..................
.....πες μου γιατι σημαδεψες τη ψυχη μου ....
..αφου ηξερες πως ηταν δικη σου.....
....τωρα δυστυχισμενη ειναι η ψυχη μου πολλες οι ωρες του πονου μου και τα φτερα μου σπασμενα.....
...........
....τα ειχα παναθεμασε να εχω δυναμη για να σου γραφω...
...και εσυ μου τα αχρηστευσες δειλη...
...επειδη σημαδεψες τη ψυχη μου...
..λες και δεν ηξερες πως ηταν δικη σου.....
..............
....ηλιοκεντητη μου...
...που σε πειραξα μου λες...
...πες μου πως μπορεσες και μου το εκανες εσυ αυτο βρε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου