Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

κρατατε αποσταση καλημερα...

..κρατατε αποσταση...
...δεν εχω σημερα να πιω καφε...
..πως τη πατησα ετσι γαμωτο μου....
...το αστοχησα....
.....................
..χωρις πρωινο διπλο καφε το πρωι δε κανω...
............
...ειναι ενα μικρο σοκ για μενα να μη παρω απο χθες καφε...
...πως να μη το αστοχησω βρε.....
...αφου παντα υπαρχει πολυ απο σενα μεσα στης σκεψεις μου...
....................
....σκοτωστρα φιλη μου....
....φερε μου λιγο  καφε και το χαμογελο σου...
..τσιγαρα εχω....
...φερε και τους δαιμονες σου...
...φερε μου πρωτα καφε να πιω να παρω μια μικρη ανασα...
... να παρω μια βαθια εισπνοη στη νεα μερα....
...να ανοιξουν τα ματια μου...
................
..το βλεπω δε ξεκινησε καλα σημερα η μερα μου...
....σας παρακαλω αν δε πιω καφε το πρωι δε θελω μη μου μιλατε....
...κρατατε αποσταση....
...καλημερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου