Σάββατο 23 Μαΐου 2020

φευγω για μενα να νιωσω καλα.

....φευγω για μενα να νιωσω καλα..
εχω ακομη να δωσω πολλα....
..........
..γλυκια μου μανα σημερα σου ερχομαι πηρα αδεια...
..γυριζω για λιγες μερες με οδηγιες χρησης χαρας μεσα μου  γραμμενες στη ψυχη μου...
..............
..γλυκια μου μαναμ σταματησα στην ακρη του δρομου και σου γραφω....
..οταν θα φτασω στο ριο και μπω στο φερυ μπωτ απο τη πλωρη εξω τα ματια μου θα ατενιζουν τον ομορφο συνοικισμο μας...
...τον ενδοξο αγιο κωνσταντινο μας...
...το πατρικο μας...
..........
..μαναμ  ερχομαι στη ζεστασια σου και να κρυφτω σε ολα τα καλα σου...
..μου ελειψε η ερυθραια μου με τα ωραια ουζερι  της..
..μου ελειψε η αυλη μας...
...το σκυλι μας...
..ο κηπος μας...
.............
...φτωχος ταξιδευτης ειμαι σημερα και ταξιδευω  μονος μου σε σενα ομορφο μου αγρινιο...
..η  γη της επαγγελιας μας....
..........
..γλυκια μου πικραμενη μου μανα...
..μη μου στεναχωριεσε  βρε δε θελω δακρυ πανω σου να δω δε κανει...
... γυριζω με χαρα κοντα σου...
..................
..καλη μου μανα...
..οι ευχες σου καλο ταξιδι και καλο δρομο που μου εδωσες...
... ειναι μεσα στη ψυχη μου φυλακτο....
.........
..ερχομαι μαναμ και σου φερνω οτι καλυτερο εχει η ωραια κερατεα...
...σου φερνω ωραιες φωτογραφιες για να της δεις τη ωραια που ειναι...
....σου πηρα δωρο μπροστοποδια  μαντηλι μαυρο τσαφκα για το καφε σου  και παντοφλες...
...και αγια εικονα για ενθυμιο απο το ωραιο μοναστηρι τους εδω...
..........
....σημερα σου ερχομαι...
...πριν το μεσημερι θα ειμαι κοντα σου...
..για να απολαυσω γρηγορα την ηλιολουστη αγκαλια σου....
........
....μαναμ...
...φιλί απανεμο σου στελνω...
...την ωρα που το μικρο μου αμαξι...
...και ο καιρος  συνενεί να γινει ωραιο το ταξιδι της μικρης επιστροφης μου....
... ηδη εχω  διανυσει τα μισα χιλιομετρα  ως το ονειρο πραγματικοτητας αποστασης να σε δω...
..........
...σου ερχομαι χαρουμενος και τραγουδιστα με το ασμα...
............
.....φευγω για μενα να νιωσω καλα..
..εχω ακομη να δωσω πολλα...
...φευγω για μενα να νιωσω καλα...
..εχω ακομη οταν γυρισω να κανω πολλα....
...........
..καλο μου ταξιδι....
...καλημερα......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου