Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

μεγαλυνον εαυτε μου

...μεγαλυνον η ψυχη σου εαυτε μου....
.... που εγινες ανεμος και θυελλα για να αντεξεις ολες της δυσκολιες της ζωης σου....
...................
....μεγαλυνον η καρδια σου εαυτε μου...
...που ηρθες με πικρα πριν δυομιση μηνες για δουλεια στην ωραια κερατεα...
....και τωρα σου αρεσε πολυ....
.................
...μεγαλυνον τα παντα σου χρηστο μου...
που δε το εβαλες κατω...
...δε τα παρατησες...
...δε λιποτακτησες...
....εμεινες και συνεχισες...
...............
...μεγαλυνον ο εαυτος σου εαυτε μου...
....που συνεχισες και βλεπεις τη φωτεινη πλευρα της ζωης...
....και τωρα δε θελεις να φυγεις απο εδω...
................
.........μεγαλυνον ωραια μου κερατεα....
....που μου εδωσες δουλεια εστω και αυτους τους 4 μηνες....
... και περναω λιγο καλα...
...εστω και αυτα τα λιγα που περνω...
...και βαζω και το ενσημο μου...
................
.... μεγαλυνον και εσεις καλοσυνατοι ανθρωποι της ωραιες κερατεας...
...κυριε Θ.....κυρια Χ....συναδελφε Μ...
...που εισαταν για μενα πιο βαθιες ανασες στη ζωη μου...
..με το δοσιμο σας....
...........
....απο την ομορφη φιλαρμονικη της ωραιας κερατεα....
...καλημερα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου