Κυριακή 31 Μαΐου 2020

ενος λεπτου σιγη

...μεσημεριασε και πινω μονος μου εξω στην αυλη το αγιο τσιπουρακι μου...
.....καταπινω αδιαβαστο το δηλητηριο της μοναξιας και γευομαι την απουσια σου....
.................
...ηλιοκεντητη μου...
..φιλη μου καλη τραυμα η πληγη μου αιμορραγει και εσυ εκει παντα να ομορφαινεις....
................
....κοιτω τη φωτογραφια σου παλι στα κρυφα...
...και ο λυγμος του τερλεγκα που ακουω απο το μικρο ραδιακι μου  με κανει να σιγοτραγουδω το ασμα...
................
..ενος  λεπτου σιγη για μια καρδια που ραγισε...
..σαν τον αετο στη γη που μια αγαπη απο το ομορφο λαυριο τον φυλακισε...
..........
...ηλιοκεντητη μου....
...καλη μου φιλη που να εισαι σημερα που ειμαι μονος μου εξω στην αυλη στο πατρικο μου τα πινω και ποναω....
..........
....μονο το μικρο γατι μου με το ονομα σου εχω για παρεα....
...................
.....ελα γεια μας βρε....
..ας πιω σημερα για εκεινο τον ερωτα που πιστεψα ο χαζος...
......."""τη δεν ειμαι """....
...θα ηταν παντοτινος....
..........
...ας πιω για εκεινο τον ερωτα που χαθηκε ξαφνικα ενα βραδυ απο τη ζωη μου...
...στην υγεια του....ღ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου