Κυριακή 17 Μαΐου 2020

θελω αποψε να χορεψω χορο αντρικιο...

....ηλιοκεντητη μου.....
...ελα και κτυπα το ντεφι της οργης μου σου λεω...
...τα τυμπανα της λυπης μου....
...μεχρι να ματωσουν τα ακροδακτυλα σου..
...και ωσπου ο πονος της καρδιας μου να αρχιζει να αποσταζει φαρμακι....
...................
....κτυπα σου λεω να συρω στο χορο φαντασματα....
...φιλους που εδω στο ομορφο λαυριο σου δεν εχω....
............
...να συρω εσενα στο χορο που με δουλεψες σε συντριμματα..
..και χαλασμους και ονειρα μου πεθαμενα...
.............
....μη σταματας ηλιοκεντητη μου....
..να βρε  σε ασημωνω με τα ονειρα μου τα χαμενα..
...και στα πετω αποψε εδω στο χαλασμο...
.............
....ελα και κτυπα παλαμακια...
...αποψε θελω παλι να δω το φαρμακι που με ποτισες...
...εδω στη πιστα του μικρου δωματιου μου......
.....του αναμετρημου μου....
................
.....ελα και σκοτωσε την αμαρτια μου που σε ποθω να μην αιμορραγησει η αληθεια...
..............
....χτυπα σου λεω δυνατα....
...μεχρι να βγει η ψυχη μου...
...και να χορεψω για σενα οπως θα με κοιτας αντικρυστα.....
....το αγαπημενο μου το ασμα....
..............
....θελω αποψε να χορεψω δυο στροφες....
...χορο αντρικιο...
...το αδικο που εφυγες και δε μας μιλας πως να αντεξω...
...αφου εγω εχω το δικιο....
......
...αφιερωμενο....
....στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου