Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

χειροπεδες το φετιχ μου..

...χειροπεδες..
...το αγαπημενο μου φετιχ...
....................
...της εχω παντα  κρυμμενες μεσα στο συρταρι μου κατω απο τα εσωρουχα...
....περιμενω καποια φιλη για να της χρησιμοποιησω σε μια στιγμη τρελας και ευχαριστησης....
....................
... ξερω υπαρχουν γυναικες που καιγονται απο την επιθυμια αυτη....
................
...οι χειροπεδες ειναι για να χαρισω ακομη μεγαλυτερη ηδονη...
.... αφηνοντας ετσι της υπολοιπες αισθησεις να γινουν οξυτερες σε καθε απροσδοκητο της ερωτικης  βραδυας....
............
..οι χειροπεδες με εξιταρουν ακομη πιο πολυ...
.... της εχω για απολαυση και με μαγευουν γιατι ειναι το πικαντικο της προσωπικης στιγμης και της απολαυσης....
..........................
......ειναι κατι σαν κλεφτες και αστυνομοι...
......................
.....και τελος οι χειροπεδες ειναι διεγερση...
.... ειναι ερωτικη περιπετεια....
...ειναι παθος...
...ειναι  φαντασια...
.... και ρομαντισμος ακομη οταν τα συνδυαζω αρμονικα....
......................
.....το θεμα ειναι η γυναικα να τολμα να επιθυμει να δοκιμασει και να βιωσει εναν ερωτα σαρκικο με χειροπεδες....
..χωρις φοβο και ταμπου.....
..............
...χειροπεδες δεσιματα...
...μασκα κλεισιμο ματιων...
...απαγελια ποιησης...
...Παμπλο Νερουντα..
...ειναι τα αγαπημενα μου φετιχ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου