Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

απο αποψε γιορταζει το χωριο μου..

....γιορτινες μερες αποψε στον ενδοξο προσφυγικο συνοικισμο μας...
.... ο Αγιος Κωνσταντινος μας Αγρινιου   γιορταζει απο αποψε...
.. με ανασες πολυτελειες γιορταζει το χωριο μου ας πουμε...
....η ενορια μας εκει απο χθες...
.....................
...σε μερες μνημης για τη προσφυγια μας για τρεις μερες....
.........................
..και σαν προσφυγακι που ειμαι...
ετσι για το καλο..
...βγηκα  μονος μου εδω στο ομορφο λαυριο που ειμαι...
... να πιω δυο μπυρες παγωμενες ετσι για το καλο της γιορτης του αγιου μας να κρατησω τη παραδοση μου...
....αφου τωρα με τα μετρα δεν ανοιξαν ακομη τα ωραια ουζερι μας εκει και δεν πηγα στη γιορτη του...
.............
...της πινω απο εδω μονος μου στο λιμανι στο αγαπημενο μου παγκακι εδω στο λιμανι......
...και ο νους μου και η καρδια μου εναι αποψε εκει στον ενδοξο συνοικισμο μου....
.................
..παγωμενες πολυ οι μπυρες μου ειναι...
.... σαν την καρδια της ηλιοκεντητης μου του ομορφου λαυριου...
...............
...αγιε κωνσταντινε μου....
...συνοικισμε μου και ερυθραια μου...
..την αγαπη μου και τα φιλια μου απο εδω σας στελνω....
...σε λατρευω...
...και του χρονου....
...χρονια πολλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου