Κυριακή 10 Μαΐου 2020

ειναι μια ωρα δυσκολη...

...ηλιοκεντητη μου...
...αυριο ειναι μια ωρα δυσκολη του χωρισμου μας η ωρα....
...βαρυς ο πονος και βουβος θα ειναι...
................
.....ηλιοκεντητη μου.....
...με πλανεψες με τα τοσα ομορφα σου που ειχες...
....φευγω ευγενικα απο κοντα σου...
..φευγω και οπως ευγενικα μπηκα στη ζωη σου.....
...αποψε σε ζωγραφιζω παλι...
...και πινω με το κανατι τον πονο που μου εδωσες....
..............
....ηλιοκεντητη μου....
...δε θα αφησω ιχνη να με ξαναβρεις...
...ουτε ζητω για τα τοσα δακρυα που μου εδωσες να πληρωθεις...
....αν με εκτιμουσες δε θα με εκανες να κλαψω...
.............
....η απουσια σου να μη σε δω ακομη εγινε πονος και αγγιξε μεσα την ψυχη μου.....
....δεν θα ψαξω για εξηγησεις...
...το μικρο μου ονειρο να σε δω βυθιστηκε στη θλιψη....
.................
....αποψε δεν εχω δακρυ να με γλυκανει μεσα μου...
...και αυτο που πινω αποψε εδω μονος μου....
....νοθευμενο ειναι γιατι η μαρτυρικη σου απουσια παντα θα με πληγωνει...
......
...τωρα που το ονειρο μου δε χωραει πουθενα επεσε στα ματια μου και εγινε δακρυα...
σε παρακαλω μη πεις τιποτα...
...γιατι...?
...ειναι μια ωρα δυσκολη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου