Σάββατο 9 Μαΐου 2020

ναναι ευλογημενο...

....καλησπερα  κυρια ειμαι μαρμαρας...
... θες να σου φιαξω κανενα μερεμετι στο μνημα σας...
..........
...να σας ριξω μπετο γυρω γυρω να κανω πεζοδρομιο να πατατε πανω στο καθαρο..
........
....οχι οχι ηταν η απαντηση της εχω δικο μου ανθρωπο....
..........
...καλησπερα γιαγια...
...ειμαι μαρμαρας...
...να  στο κολλησω το σπασμενο μαρμαρο που εχει φυγει....
....και τη γλαστρα που ξεκολλησε...
.......
...οχι η απαντηση του εχω το μαρμαραδικο  απεναντι  θα παω εκει...
.........
......καλησπερα κυριε...
...ειμαι μαρμαρας....
...θελετε να στα το τριψω να το γυαλισω το μνημα σας...
.....θελετε η δουλεια μου αυτη ειναι..
......
..οχι ηταν η απαντηση του δε θελω τιποτα και με κοιταγε παραξενα...
...........
να ειναι ευλογημενο ελεγα σε ολους...
........
...και πηγενα παλι και καθομουν στον ισκιο κοντα στη σιδερενια πορτα στο νεκροταφειο του ομορφου λαυριου...
..και να περιμενω  να ερθει αλλος...
........
..σαββατο  απογευμα αποψε και ηρθαν 9 ανθρωποι και να ειμαι εδω απο νωρις μεσα στον ηλιο και στη ζεστη...
...με ενα μικρο μπουκαλι νερο στα χερια μου...
......
... πηγε 8 μιση  η ωρα και επρεπε να φυγω εχω και 20 λεπτα ωρας δρομο με τα ποδια να γυρισω....
...........
...εκλεισα τη πορτα του νεκροταφειου.. ...
...και εφυγα κανοντας το σταυρο μου και λεγοντας χριστε μου να ειναι ευλογημενο...
........
...σημερα δεν βρηκα παλι να κανω ενα μερεμετι....
....δε πειραζει ισως το αλλο σαββατο η τη κυριακη που θα ματαξαναερθω να ειμαι πιο τυχερος....
.........
...ερχομαι καθε πρωι και απογευμα και καθομαι εδω στα μνηματα...
...να βρω να κανω κανενα μερεμετι....
.....ποσες φορες εχω ερθει αμετρητες....
...αλλα που τετοια τυχη να βρω να κανω κατι....
...δε πειραζει ναμαι καλα μου θελω..
... μου φτανει μονο αυτο...
..γεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου