Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

...εφ οσον ζω ελπιζω....
...αγαπημενο μου ρητο που το εχω παντου κολλημενο...
..........
...στο γραφειο μου στο αμαξι μου στο ημερολογιο μου στη δουλεια μου στο πινακα που γραφω να μη ξεχασω...
... ακομη και μεσα στο πορτοφολι μου το εχω.. ........................
 ..για μενα λειτουργει απολυτα στο να συνεχισω να ελπιζω...
...ακομα και αν ολα δεν πανε καλα στη ζωη μου... ...το κοιταω το διαβαζω του χαμογελαω και του λεω.... ...εφ οσον ζω ελπιζω....
..................
 ...ειναι σαν να μου λεει μη χανεις την ελπιδα σου... ...με αυτο πορευομαι στη ζωη μου....
..οσο αναπνεω ελπιζω...
..πως οσο υπαρχει ψυχη υπαρχει και ελπιδα...
 .............
 ...ειναι το αγαπημενο μου γνωμικο....
...γιατι εχει μεσα του πολλες απο της αποχρωσεις της ζωης μου.... ..............................
 ....Dum spiro spero..
...εφ οσον ζω ελπιζω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου