Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

ω..! φτωχε αγαπημενε μου εαυτε..

...μονος μου καθισμενος μπροστα  στο γραφειο μου να πινω φραπε και να λεω...
....ω..!
...φτωχε αγαπημενε μου εαυτε...
...μεσα στην ατελειωτη μοναξια...
..και πανω στα γραφτα σου...
...μοναχος εχεις βρει καταφυγιο...
..ποσες και ποσες ωρες σιωπης προσμενης την ομορφια της ζωης...
...............
...μια ζωη μεσα στη μοναξια την εζησες περιμενοντας των ανθρωπων τη ψυχη...
.......................
..η πικρα μεσα σου μεγαλη...
...και η γευση του ερωτα και του ποθου για σενα ειναι ξεχασμενη...
...............
...ο καιρος να περνα με λιγο χαμογελο πολυ πικρα...
..μα ποτε με ομορφες αναμνησεις...
...............
...και αν εχω μονο φωτογραφιες στο τοιχο μου...
....οι πιο πολλες εφυγαν πηγαν στης αναμνησεις...
....η σαν μαθηματα...
.. η ως λιγες ωραιες στιγμες....
......................
..μονος μου να ειμαι στο ομορφο λαυριο..
...μονος μου και  μεσα στη ζωη να ειμαι...
...να αφηνω το χρονο να χανεται...
..αφου  δεν εχω που να παω.....
.............
...και οσα η ζωη μου ονευρευται....
...τα αφηνει ονειρα η ζωη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου