Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

φευγω για μενα να νιωσω καλα..

.....σημερα γυριζω πισω στο ομορφο λαυριο...
..ειναι αληθεια οπου και να παω γυριζω με νοσταλγια μεσα μου και χαρα...
.................
..τωρα το εμαθα τη κερατεα  και ξερω της δυνατοτητες μου και της αδυναμιες μου....
..............
..θα παλεψω παλι με τη μοναξια μου και αν δε βρηκα συμπαθειες αγαπη και φιλους εκει δε με πειραζει...
...οχι δεν εχω κανενα παραπονο...
............
...ταξιδευω μονος μου οπως παντα πρωι πρωι....
..και απο το παραθυρο του φερυ μποτ που καθομαι κοντα ...
κοιτω τη θαλασσα και τα ονειρα μου περνουν σαν λιτανεια μεσα μου...
...............
..λαχταρω να γυρισω πισω γιατι μου φαινεται αδυνατον να ζησω χωρις το ομορφο λαυριο μου...
..........
..κοκκινο καραβι τα ονειρα μου τωρα που γυριζω δε ξερω αν εχω πονο μεσα μου η οδυνη στη μνημη πως περασα ασχημα το πρωτο μηνα..
...αλλα σε αυτο το ταξιδι της επιστροφης  εχω χαρα...
.................
..προσπαθω να  μη χασω το νοημα της ζωης...
...οταν φτασω κοντα στη κερατεα θα φωναξω....
...φυσηξε λαυριωτικης  αερα και σκορπισε τα ονειρα μου που εκανα για το ομορφο μου λαυριο...
..και για την ωραια κερατεα...
...............
..σε λιγες ωρες θα φτασω ομορφο λαυριο μου...
...πρωτα θα παω στο αγαπημενο μου παγκακι να παρω αερα απο το λιμανι...
.. να καθισω να κανω ενα τσιγαρο να ξεκουραστω...
...................
...αγαπημενο μου ομορφο  λαυριο...
...ωραια μου κερατεα...
...σας ερχομαι βρε..
...καλο μου ταξιδι...
........................
..φευγω για μενα να νιωσω καλα...
..εχω ακομη να κανω πολλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου