Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

απανταχου φυλακισμενοι καλο κουραγιο..

...απανταχου φυλακισμενοι βουλιαζεται μεσα στη μοναξια....
..αλλα οραματιζεσται την ελευθερια σας και τη χαρα...
..και αν κομματιαστηκαν  τα ονειρα σας
χαμογελατε στην ελπιδα..
..και αν σας  σημαδευει η απελπισια σας
σας αγκαλιαζει εξω η ζωη...
.................
..ξερω πολυ καλα...
..εκει μεσα στη φυλακη  δεν υπαρχουν  ποτε χαρες...
...αλλα πονος και καημοι..
..οι περιστασεις εκει μεσα πολυ δυσκολες...
..και οι μερες σας ολο και πιο στεγνες..
..ολα ανακατα να σας ειναι...
............
..κλειδωμενοι  μονοι σας μεσα στο κελι σας να ειστε ....
.....
..ω! θεε μου ..
...ποση ερημια γυρω σας και ποση μεγαλη μοναξια...
..ποση δυναμη πρεπει να εχετε μεσα σας 
και ποση ακομη ευψυχια...
..................
..πολλα τα προβληματα σας εκει μεσα..
..οι λυσεις πολυ δυσκολες..
..οι καρδιες ολων ειναι κλειστες...
..η μοναξια και η σιωπη απεραντη να ειναι...
...............
ματαια ψαχνετε να βρειτε το δικιο  σας..
....................
..ευχη μου...
..να βρειτε  ολοι σας μια καρδια..
..να βρουν ανταποκριση θελω
..οι παλμοι και ποθοι της δικης σας καρδιας...
..............
....τωρα στη βαρια ωρα της νυχτας
μονοι σας με περισυλλογη...
....κανετε τον απολογισμο σας της μερας
που περασε και προσθετε μια θλιψη
στο τετραδιο σας  που τελειωνει
μια ακομα σελιδα....
...........
...εξι το πρωι χαραματα καντε το σταυρο σας  και προσευχη...
...ο θεος ειναι μεγαλος και εχει ελεος για ολους σας...
 ..πιεστε το νεροζουμι το καφε σας...
...............
...και θα ακουστε της φωνες απο τα αλλα  τα κελια...
...που ξυπνισαν τα αλανια απο διπλα και
φωναζουν....
..να σου λενε ελα εξω στο προαυλιο μερα καλη σημερα...
.........
....αδελφια μου και φιλοι απανταχου φυλακισμενοι.....
....δεν ξερω αν νομοι ειναι αδικοι
ουτε και οι δικαιοι αν ειναι σωστοι...
.....
...κτιστε τωρα απο εκει μεσα την ελευθερια σας....
...για μια νεα καινουργια ζωη...
............
...αδελφια μου και φιλοι μου απανταχου φυλακισμενοι....
...καλο κουραγιο...
..καλη δυναμη....
...ειμαι σε καθε σας αγωνα μαζι σας....
....................
..υγ.
..για ενα φιλο μου φυλακισμενο που μου το ζητησε να του γραψω κατι...
...αφιερωμενο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου