Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

τα αγαπημενα μου κολλυβα..

...τωρα απολυσε η εκκλησια αργησε λιγο σημερα...
..πηγα φορτωσαμε τη ψυχη μας με  ευλογια...
... πηραμε και αντιδωρο και κολλυβα ...
....ας πουμε δοξα σοι ο θεος που εχουμε υγεια και ειμαστε καλα....
................
...ναι πηγα εκκλησια στον Άγιο Αντρέα του ομορφου λαυριου..
....για να ευχαριστησω το Χριστο μας και το προστατη μου  Άγιο Ιωάννη Βαπτιστή  που με βοηθησε να αντεξω εδω....
................
...στο αντιδωρο οταν πλησιασα να παρω στον παπα ειπα...
....φευγω για παντα παπα μου....
....αντιο....
....................
....ειχε και μνημοσυνο...
...και πεθυμησα να φαω τα αγαπημενα μου κολλυβα γιατι ειχα πολυ καιρο να φαω...
.............
...δεν εκατσα στην αιθουσα για το καφε και το σχωριο....
...τα πηρα και ηρθα σπιτι μου...
...............
.....ευλογημενη με αγαπη κυριακη σε ολους μας....
....καλημερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου