Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

το δωρο της φιλης μου...

....9 γραμματα η λεξη ευχαριστω ειναι πολυ  λιγα να σου πω για το δωρο που μου εκανες....
...καλη μου φιλη...
...εκανες πολυ καλα που με σκεφτηκες και μου τα εστειλες...
................
ειμαι πολυ χαρουμενος  για το ωραιο σου δωρο...
..καλη μου φιλη σημερα το πηρα...
...ηταν εδω στο λαυριο μερες αλλα ημουν σε αδεια ελειπα ...
..μου το εφερε η acs courier οταν της τηλεφωνησα...
....χιλια ευχαριστω....
.............
....οχι δε σε παρεξηγω ποτε μου...
...ισα ισα μου αρεσε το ωραιο σου δωρο....
...μου αρεσει και η αγνη αγαπη που μου εχεις....
...χαιρομαι που με διαβαζεις...
...αν και δεν ειμαι καλος στο γραψιμο μου αρεσει  που σου αρεσουν....
................
...το βραδυ θα σου γραψω με το δικο σου στυλο στο τετραδιο μου....
...και μετα μια αναρτηση αφιερωμενη για σενα...
...με το ονομα σου...
..αγγελε της νυχτας....
........
...καλη μου φιλη σε ευχαριστω παρα πολυ...
..νασαι παντα καλα....
..το εκτιμω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου