Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

θαλασσα απα πα πα...

....ερημο το ομορφο λαυριο αδειοι οι δρομοι...
...η μαρκελλα μου το αγαπημενο μου αμαξι εμεινε μονο του στο δρομο...
...ολοι σημερα στη θαλασσα να ειναι...
....................
....δεν την αγαπω τη θαλασσα....
..με κουραζει...
..ουτε τη πιστευω ακομη και οταν ειναι ηρεμη....
...δε τα εχω και καλα μαζι της...
...τη φοβαμαι...
....................
...να πω εδω...
..εδω το πρωι νιβομαι και πνιγομαι μονος μου...
...θα παω και στη θαλασσα απα πα πα...
....ειμαι του βουνου...
............
..μου αρεσει ομως να καθομαι μονος μου στη μικρη βεραντα και να πινω παγωμενο το αγιο τσιπουρακι μου...
...να ακουω στο δυνατο δημοτικα τραγουδια...
..και να γραφω....
..............
...αυτες οι στιγμες μου αρεσουν....
...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου