Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

αγιοι μου σας ευχαριστω...

.... τελευταια μου μερα χθες στη δουλεια μου στη κοινωφελης εργασια 4 μηνες στην ωραια κερατεα....
....................
.. Άγιε Αντρέα του ομορφου λαυριου...
... Άγιε Κωνσταντίνε της ενοριας μου κοντα στο πατρικο σπιτι μου...
... Αγια Παρασκευή αγαπημενο μου εικονοστασι στο λιμανι του ομορφου λαυριου...
... Άγιε Νεκτάριε μικρο εκκλησακι στην αυλη μου...
... Άγιε Ιωάννη βαπτιστή και προστατη μου...
..................
...εσεις που με επιβλεψατε εξ ουρανου και με προστατευσατε...
....σας ευχαριστω πολυ ολους σας...
...που με βοηθησατε και αντεξα μονος μου...
... της ασχημες καταστασεις μου τους πρωτους μηνες που περασα εδω στην ωραια κερατεα...
.....................
.. δε κρατω κακια σε κανεναν...
... δεν ταιριαζει προσευχη καθε πρωι..
... και μετα βρισιά το μεσημερι...
... δεν χωραει η κακια μεσα στη ψυχη μου....
.................
... η καλοσυνη μου που ειχα στο τελος εγινε εμπιστοσυνη προσφορα και αγαπη προς ολους...
... προσπαθησα να ειμαι καλος απο οτι χρειαζεται...
... και ας ειχα τοσο πονο σταλα σταλα μεσα μου μονος μου...
...................
... δεν προσδοκω να περασω αλλη παραταση εργασιας εδω στο ομορφο λαυριο...
...φευγω...
... Άγιοι μου σας ευχαριστω πολυ...
....
...καλο ομορφο μηνα....
... καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου