Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

αποψε με τη μαναμ να της λεω ιστοριες..

...ολο το απογευμα μια να βρεχει μια να ψιχαλιζει εδω....
...και εγω με τη μαναμ μπροστα στο τζακι την αγαπημενη μας μερια του χειμωνα...
..να καθομαστε η πορτα ανοικτη να βλεπουμε εξω τη βροχη ...
...........
...να της δειχνω απο το κινητο φωτογραφιες απο το ομορφο λαυριο....
...απο το λιμανι...
..απο το δωματιο μου...
..απο τη δομη προσφυγων...
........
...να της λεω ιστοριες απο την ωραια κερατεα...
...για το ωραιο πανηγυρι τους...
...και να της δειχνω εικονες που τραβηξα και απο εκει....
...............
...να τους δειχνω τους συναδελφους μου που τους τραβαγα στα κρυφα...
...με ποιους δουλευα παρεα...
... που καθομουν το πρωι και το μεσημερι....
..............
...μια να γελαει και δυο να μου κλαιει οταν εβλεπε της φωτογραφιες και της μιλουσα  για τους προσφυγες για της δομες τους πως μενουν πως ειναι και πως περνανε παναθεματη...
.................
...δεν της ειπα ποτε ποσο ασχημα περασα αυτη τη φορα που πηγα στο ομορφο λαυριο....
...αν και το καταλαβε που με ειδε αδυνατο και χωρις ορεξη για τιποτα να κανω....
.............
..μανα ειναι αυτη δεν μπορει να τη ξεγελασεις ευκολα....
............
.....αυριο θα της δειξω φωτογραφιες και θα της πω για το παπα νεκταριο του αγιου νεκταριου της καμαριζας  που κοιμηθηκε...
.....
...και για μια μαυροντυμενη μανα στα σαντορινεικα του λαυριου που εχασα το παιδι της...
...και εκανε εκκλησακι μικρο μεσα στο σπιτι της...
...και μου ειπαν καλα λογια για αυτη...
..........
...καλο βραδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου