Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

πιος με βαπτισε σε θολο νερο...

...αποψε θελω να πιω ενα τσιγαρο απο αυτο που σε κανει να ξεφευγεις λιγο...
..μονος μου ειμαι δεν εχω παρεα να μοιραστω αυτη τη χαρα.. .
........... .
.νυχτα αποψε φτωχη απατηλη με ενα τσιγαρο φτηνο για παρεα...
...η καφτρα του τσιγαρου ασταματητα να σπαει το σκοταδι...
...........
.... ..να πιω θελω να χαλαρωσω να μελαγχολησω να ονειρευτω..
...και να ξεχασω κατι λογια ψευτικα που πηρα...
...............
 ...μικρο το ονειρο μου και δε χωρισε ομως πουθενα.. ...να πιω θελω να βγω απο της πληγες μου και απο το ψευτικο χαμογελο μου.....
 ..............
 ...αποψε με ενα φτηνο εισιτηριο προσπαθω να δωσω λιγη χαρα στη τραυματισμενη ψυχη μου....
................
....να πιω θελω να τσαλακωθω...
..μου το ζητα η πικρη ζωη μου...
 ...και αν η ζωη ειναι ομορφες στιγμες...
 ..........
 ..αποψε μονος μου οπως ειμαι και ας ειναι μεσανυχτα...
 ..να πιω θελω να φιαχτω να μεθυσω θελω και μετα να σηκωθω να χορεψω το αγαπημενο μου τραγουδι.. ....ποιος με βαπτισε σε θολο νερο....
 ............
..καληνυχτα...
 ...και αυριο η νεα μερα που θα ερθει...
..ας ειναι ωραια και φωτεινη...
.γιατι χρειαζομαστε τον ηλιο...
...........
. ...γεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου