Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

ψαχνω γκομενα παχουλη...διαδωστε...

...ονειρο μου να βρω μια γκομενα παχουλη...
..μονος μου ειμαι και αναζητω σχεση σοβαρη...
...........
..θελω να ειναι πολυ πολυ παχουλη..
... με βεραντες μεγαλες με καπουλια μεγαλα..
 και με στομα  μεγαλο και με χαμογελο γλυκο..
....με ταξιδιαρικα ματια..
..και απιστευτη να ειναι χαδιαρα...
........
...να μου κανει συχνα γλυκα θελω με σοκολατα η αδυναμια μου...
.........
...μα με μεθαει με αγκαλιες και με τα γλυκα της ναζια..
...να μου βουτα το κεφαλι μου και να με  πνιγει θελω μεσα στα πλουσια στηθια της...
..τσαχπινα να ειναι ρομαντικη ερωτικη  και απροβλεπτη...
..............
...να μου φερνει το τεφαλ στο κεφαλι οταν θα γυριζω ξημερωματα απο τα πανηγυρια...
...να με αντεχει να με προσεχει θελω...
.........
....να μου ειναι υπακουει πιστη ενιοτε και ευγενικη...
..................
...οποτε εχει ποδοσφαιρο να μου εχει ποτακια μεζεδακια στο ψυγειο..
...καθαρο τασακι διπλα μου παντα...
...να με ζηλεβουν ολοι οι φιλοι μου..
...που δεν μπορουν να βρουν αυτο που εχω και αυτοι...
............
...να ειναι θελω η ζωη μας απιστευτη ερωτικη και μοναδικη...
...αλλα να νιωθω σαν ελευθερο πουλι...
..................
...να ειναι θελω λιγο θεοτρελλη μαζι μου...
..να μου φορα φτηνα μοντερνα εσωρουχα για να μπορω να τα σχιζω ανετα..
...στον ερωτα μας να σπαμε το κρεβατι  μας και οπως θα πεφτουμε να σκαμε απο τα γελια μας..
..και να της αρεσει να της απαγγελω ποιηση πολυ....
............
...νοικοκυρα θελω να ειναι πολυ καλη....
..να μου φερνει το καφε μου μυρωδατο στη στιγμη..
...τα ρουχα μου  με τσακιση να ειναι ακομα και το τζην μου...
...και τα παπουτσια μου παντα γυαλισμενα βαμμενα για να ειμαι εξω ωραιος...
..........
...να μην ψαχνει στο πουκαμισο  μου να βρει αλλης τριχες..
...και να μην μου ψαχνει ποτε  το κινητο μου..
...και να εχουμε μια γλυκια ζωη...
...........
... δε νομιζω να ζηταω πολλα....?
.............
....ψιτ...?
..ψαχνω γκομενα παχουλη....
.....διαδωστε......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου