Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

κοιμησου αποψε εστειλα αλλου..

...ηλιοκεντητη μου...
...αποψε πεσε και ησυχα ηρεμα και κοιμησου...
...αθορυβα γυρνα και  κοιτα στο τοιχο το ρολοι σου...
..οχι δε σου σταματησε δουλεβει κανονικα...
.................
..ετσι οπως δουλεβει ο λεπτοδειχτης ετσι και τα αισθηματα μου...
..για σενα σιγα σιγα λυγιζουν....
............
.....και αν ισως ακομη ξενυχτας με αλλους μεσα στο messenger...
...με μενα ομως εμαθες να σεβεσαι τον εαυτο σου...
..και ολα αυτα που αξιζεις...
.....................
....πλαγιασε τωρα μονη σου αγκαλια με το αδειο μαξιλαρι σου...
...ετσι και αλλιως οποιο ξημερωμα και να ερθει δε θα σου αλλαξει και τιποτα...
................
..μη ξενυχτας αλλο πλαγιασε φιλη μου...
και αποψε μη περιμενεις μηνυμα μου...
..οι ψευδορκιες σου τελος...
...οτι ειχες να μου πεις το ειπες...
..................
...τωρα πλαγιασε....
... κοιμησου βρε...
...αποψε εστειλα αλλου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου