Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

αφηστε μηνυμα...

...ωρα ειναι να σκεφτω και να κανονισω τις διακοπες μου..
..οποια φιλη εχει προταση φιλοξενιας δεχτη...
...και καλοδεχουμενη...
.............
...ειμαι μονος μου και ερχομαι παντου....
...περιμενω προτασεις...
..θα κρατηθει αυστηρη σειρα προτεριοτητας.....
................
...θελω η φιλη που θα με δεχτει να μου χαμογελα..
...να πινει...
..και καπνιζει οχι και απαραιτητα....
...να τρωει ψητη προβατινα...
..να αγαπαει τα πανηγυρια...
..και να μου χορευει....
..............
....σεντονια πετσετες εξοδα δικα μου...
...............
...θα προηγηθουν οι φιλες...
..με ραγισμενες καρδιες...   ""χηρες..""
...με σπασμενα ονειρα....""ζωντοχηρες..""
....και οι παχουλες...
..........
....αφηστε μηνυμα...
..πρωτου τελειωσουν τα πανηγυρια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου