Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

μπυρες το δωρο μου...

...οταν πληρωνομαι ητοι απο μισθο ητοι απο ταμειο ανεργιας..
... παντα μου αρεσει  να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου...
.....δωρο που να μου μενει για παντα να το θυμαμαι...
... οπως ενα καλο παντελονι τζην η ενα καλο πουκαμισο...
.................
...αυτη τη φορα ξερω δε θα μου μεινει για πολυ....
..και για δωρο...
...πηρα μονο τρεις δωδεκαδες μπυρες...
..ειναι για μενα ενα μικρο απλο δωρο που εκανα αυτη τη φορα στον εαυτο μου...
..........
...φοβηθηκα μη γινει και κανενα κραχ μεσα στο καλοκαιρι και ετσι εχω παντα μπυρες...
...............
...δε περιμενω ποτε γιορτες για να κανω δωρο σε μενα...
...κανω δωρο οταν εχω...
...ετσι δινω δυναμη στη καθημερινοτητα μου...
..στην υγεια μου...
..στη ψυχολογια μου.....
.................
..κανοντας δωρο στον εαυτο μου βλεπω τη ζωη με αισιοδοξια...
..και με χαμογελο....
..και αυτο ειναι μερος της ζωης μου και μου αρεσει...
..................
...αυτη τη φορα θα απολαυσω της παγωμενες μου μπυρες....
...σε μικρες απολαυσεις χωρις τυψεις η ενοχες μεσα μου...
...και λεγοντας παντα στο δυνατο το Αγιος ο Θεος Αγιος ισχυρος...
...................
..και στο λαιμο μου η μπυρα κατω να μου διαβει...
.....καλοπιωμενες να ειναι....
..............
...φιλες μου και φιλοι....
..κοπιαστε να σας κερασω μια παγωμενη εχω για ολους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου