Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

σου ειπα σε μισω και σε λερωσα με ενα μου ψεμα..

...ομορφο μου λαυριο...
...και αν καποιοι μου εκοψαν τα φτερα μου..
...θα τα ξανακολλησω...
.................
..τιποτα δε με σταματα θελω να να πεταξω να σου ερθω ξανα..
..και θα τα καταφερω...
.................
..καθε βραδυ εισαι μεσα στα ονειρα μου...
..με ποιο δικαιωμα μου στερησαν την αγαπη μου για σενα...
...και τη παρουσια μου να μεινω εκει...
............
..δεν εχω μαθει ακομη στη ζωη μου να μπορω να ζω χωρις εσενα....
..............
..καθε φορα που βγαινει το φεγγαρι εδω στο ωραιο αγρινιο που ειμαι τωρα..
..οπως το κοιτω μονος μου που κανω βολτες...
...κοιτω προς τη μερια που πεφτει το ομορφο λαυριο μου θυμιζει πολλα...
.............
..ομορφο μου λαυριο....
..υπαρχεις για μενα παντου..
στη καρδια μου....
... στη σκεψη.....
...και τη ψυχη μου για παντα....
.............
..ομορφο μου λαυριο στο λεω θα σου ξαναερθω....
..γιατι μονο κοντα σε σενα...
...κατω στο λιμανι σου εκει στο αγαπημενο μου παγκακι....
......εραψα το χαμογελο μου...
...και εγραψα για και τη ζωη μου...
...........
..και αν πανω στα νευρα μου οταν τα εμασα και εφυγα...
...σου ειπα σε μισω σε μισω
...και σε λερωσα με ασχημη λεξη....
...συγνωμη....
............
...σε λιγες μερες σου ερχομαι και παλι για δυο μηνες μονο...
..ομορφο μου λαυριο γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου