Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

ναι νοσοκομειο εκει...?

.....ναι παρακαλω νοσοκομειο αφτου....?
..φιλοξενια αγγελων παρακαλω ειναι εκει....?
.......................
..πληγωμενα τα φτερα μου αποψε και φρεσκες οι πληγες μου που εχω πανω μου....
..με πυρετο και βηχα γυριζω στους δρομους.....
.......................
...πλασματικες ηταν οι μερες της κοντα μου...
..επωνυμα και ψευτικα τα ονειρα της σε ατοκες δοσεις..
.. και με τη πιστωτικη καρτα της μου τα εδωσε η φιλη μου....
...................
..ειδα το μαχαιρι της που κρατουσε μα δεν εσκυψα..
..δεν εκανα πισω...
...με μαχαιρωσε απο χθες εχω τη πληγη μου ακομη με τοσα που μου εγιναν...
.................
..ποναω...
..της εδωσα τοσα πολλα και πηρα τοσα λιγα και αυτα ολα ψευτικα...
..ο θυμος της που εφυγα μεγαλωσε θεριεψε και εγινε μαχαιρι...
....που εκοψε με μιας το νημα της ψυχης μου...
....και γκρεμισε τα παντα τωρα....
..................
...εσβησε τα ονειρα που καναμε μαζι οταν η φιλια μας...
..ζουσε ομορφα κοντα μας....
.....................
...ναι νοσοκομειο εκει....?
...αποψε ποναω πολυ....
...................
...τη καλα να παθω....?
.................
...α ! επιλογη μου....
....αφου εχω ενα ελαττωμα να αγαπω και να ποθω τα λαθος ατομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου