Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

εχω αναγκη να βγω δυο τσιγαρα να πιω..

...δακρυσμενος στεκω αποψε στην ακρη της αυλης μεσα στο λιγο φως...
...απολυτα φτωχος απο αγαπη....
.............
..λυπαμαι εαυτε μου που δεν εχεις μια φιλη για παρεα....
..λυπαμαι ψυχη μου που δεν εχω αγαπη να σε ντυσω...
..............
..μοναχα  τρεις μπυρες και δυο τσιγαρα εχω να πιω να ξεχαστω....
................
..αισθανομαι ενοχος δεν εχω λιγες ομορφες λεξεις καρδια μου να σου πω να μην πονας....
...............
..χαραζω τα φτωχα μου ονειρα στην ακρη του δρομου.....
...να μη χασω τα ιχνη μου αποψε που στης ψυχης το πονο θελω δυο τσιγαρα να πιω....
................
..ναι βρε..
...αποψε κυριακη και εχω αναγκη να βγω...
...σε ενα μπαρ να κλειστω...
...ποτο και τσιγαρα να πιω....
..............
..μα δεν εχω για να βγω....
..και τα πινω μονος μου εξω στην αυλη μου...
...γεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου