Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

για τους δηθεν φιλους μου..

...... κουραστηκα στη ζωη μου να δινω παντα και αντι για ευχαριστω να εισπραττω τη κακία τους...
................
.. δεν εχω αλλη ευσπλαχνια μεσα μου...
.. ουτε καρδια για τους ακαρδους...
... ουτε και δικαιολογιες...
................
... εφαγα πολλα ψεματα και δουλεμα που λερωθηκα μεσα μου απο την αχαριστια τους....
...................
.. καλυτερα μονος μου παρα με διπροσωπους.....
.. που ακομη και τη ψυχη μου τους εδωσα....
...αυτοι μου ζητανε και αλλα λες και τους εχω χρωστουμενα...
...............
... απλα τωρα δεν τους κρατω κακία ουτε τιποτα...
.. απλως απομακρυνθηκα γιατι δεν τους μπορω να με πληγωνουν...
.................
.. αναθεωρησα της αποψεις μου για αυτους...
... δε με γεμιζει η δηθεν και η απομιμηση φιλιας τους...
..............
....εχω μαθει εστω και αργα να απολαμβανω την μοναχικοτητα μου..
... και να μην δεχομαι της λιποψυχιες τους....
..................
.... τους μετρησα τους φιλους μου στης πραξεις τους...
.... καλυτερα μονος μου γιατι για μενα η μοναξια μου ειναι σταση ζωης....
..........
......δεν μπορεις να αλλαξεις τους δηθεν φιλους μου  για τα λαθη τους που εχουν...
...ειναι ανωφελο...
........
..μπορω ομως να τους τη μπω...
...δεν ειναι οι φιλοι μου αυτοι που συναντησα και να πω αυτοι ειναι δωρο της ζωης μου.....

1 σχόλιο:

  1. Διωξε μακριά τους δήθεν φίλους,καλυτερα μόνος,
    δεν τους έχεις ανάγκη
    Εχω κι εγώ βιώσει δήθεν φίλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή